<

2002/9

 

 

 

 


Tandori Dezsõ: Louise Bourgeois

Wladyslaw Panas: Bruno Schulz Messiás-ábrázolása

Bordács Andrea - Kollár József: Végül csak egy maradhat?
Válasz Süvecz Emese ,,Jegyzetek a Queer láthatóságról" címû írására
Nagy Edina: Túlvilági strandokk
Kõnig Frigyes: Fürdõzõk - festészeti tanulmányok

Dr. Diorit Ûrkõzet: Nyeljünk Superjuicet!
Miklósvári Andrea és Szabó Eszter Ágnes kiállítása

Baglyas Erika: A hold egy magába forduló narancssárga lámpabúra
Szabics Ágnes ,,Túlélési gyakorlat" címû köztéri fotóinstallációiról

Bíró Yvette: Egy megfestett geberális
Georg Baselitz kiállítása

Cserba Júlia: Dietman és Chillida

Szkárosi Endre: Erõs várunk: a szellemi sík
Mûvészeti kalandok Németalföldön

Az ORSAY
Serge Lemoine-nel beszélget Vámos Éva

Dékei Kriszta: Egy diszkurzív univerzum
Párhuzamos életmûvek I.
Maurer Dóra és Gáyor Tibor


Lebowski & Co.: Balance en deux
Ten Years After - Jubileumi sziget

Nemes András: Kik azok a Jéggé Fagyott Építészek?

Fellner Zoltán Ákos: A felfedett politikum
Gondolatok fotográfiáról, politikáról és ideológiáról Susan Sontag ,,On Photograhy" címû tanulmánykötete alapján

Tatai Mária: MEO és A.P.A.!: a kortárs mûvészet elsõ budapesti magánpalotái