<
2002/9
|
|
Tandori Dezsõ: Louise Bourgeois
Wladyslaw Panas: Bruno Schulz Messiás-ábrázolása
Bordács Andrea - Kollár József: Végül csak egy maradhat?
Válasz Süvecz Emese
,,Jegyzetek a Queer láthatóságról"
címû írására
Nagy Edina:
Túlvilági strandokk
Kõnig Frigyes:
Fürdõzõk - festészeti tanulmányok
Dr. Diorit Ûrkõzet:
Nyeljünk Superjuicet!
Miklósvári Andrea és
Szabó Eszter Ágnes kiállítása
Baglyas Erika:
A hold egy magába forduló narancssárga
lámpabúra
Szabics Ágnes
,,Túlélési gyakorlat" címû
köztéri fotóinstallációiról
Bíró Yvette:
Egy megfestett geberális
Georg Baselitz
kiállítása
Cserba Júlia:
Dietman és Chillida
Szkárosi Endre:
Erõs várunk: a szellemi sík
Mûvészeti
kalandok Németalföldön
Az ORSAY
Serge Lemoine-nel beszélget Vámos Éva
Dékei Kriszta:
Egy diszkurzív univerzum
Párhuzamos életmûvek
I. Maurer Dóra és Gáyor Tibor
Lebowski & Co.:
Balance en deux
Ten Years After - Jubileumi sziget
Nemes András:
Kik azok a Jéggé Fagyott Építészek?
Fellner Zoltán Ákos:
A felfedett politikum
Gondolatok fotográfiáról,
politikáról és ideológiáról Susan
Sontag ,,On Photograhy" címû
tanulmánykötete alapján
Tatai Mária:
MEO és A.P.A.!: a kortárs mûvészet elsõ
budapesti magánpalotái
|