<
2003/6-7
|
|
Agnieszka Taborska:
A barna kislány lenne a szürrealisták múzsája?
Éber Miklós:
Conditio Humana
Vajda Lajos: Felmutató ikonos önarckép
Stefan Heidenreich:
A mûvészet intézményi kerete
Például: Marcel Duchamp
Bárdos József:
Ikonok bálványa
Gaál József legújabb munkáiról
Individuális ikonok és pszichorealizmus
Gaál Józseffel
beszélget Vedres Ágnes
András Edit:
A szcéna valóban sokszínû (de nem a teória ellenében)
Szíj Kamilla kiállítása
Balázs Katalin:
Színezett régi levegõ
NahTe bemutatja Vetõ János és KINAherceg fényképmunkáit
,,Egy limitált idejû szobor"
Szõke Katalin beszélget a Kis Varsóval az 50. Velencei Biennále Magyar Pavilonjába készített mûvük,
a Nefertiti teste kapcsán
Mi az igazi érték a mûvészetben?
Faludy Judit interjúja
Catherine Millet-vel
Zólyom Franciska:
Ne sírj, dolgozz!
Thomas Hirschhorn: Double Garage
Erdõsi Anikó:
Tényleg nem történik semmi...?
Anri Sala kiállítása
Antal István:
Jegyzetek a halálról
Swierkiewicz Róbert ETHIOPIE RIMBAUD címû könyve kapcsán
Matkócsik Andrásnak
Gyõrfi Réka:
Lappangó varázslat
,,What is important?"
3. Ars Baltica Fototriennále
Zsilinszky Zsófia:
Kortárs mûvészet az új Saatchi Galériában
Mestyán Ádám:
Metafora és szobrászat
Szabó Ádám munkáiról
Kemenesi Zsuzsa:
First thing first
Photo Americas
Ivacs Ágnes:
Artpool könyvismertetõ
Várnagy TIBBI:
Az új Auster, Frida, stb.
Orthodoxia ortodoxia
Cserba Júlia párizsi beszélgetése
Gadó Gábor gitármûvész és zeneszerzõvel
Sebestyén Rita:
Síró Jézus lebegõ szerelmesek
Cirkus Cirkör: Rómeó és Júlia
|