<

2003/6-7

 

 

 

 


Agnieszka Taborska: A barna kislány lenne a szürrealisták múzsája?

Éber Miklós: Conditio Humana
Vajda Lajos: Felmutató ikonos önarckép

Stefan Heidenreich: A mûvészet intézményi kerete
Például: Marcel Duchamp

Bárdos József: Ikonok bálványa
Gaál József legújabb munkáiról
Individuális ikonok és pszichorealizmus
Gaál Józseffel beszélget Vedres Ágnes

András Edit: A szcéna valóban sokszínû (de nem a teória ellenében)
Szíj Kamilla kiállítása

Balázs Katalin: Színezett régi levegõ
NahTe bemutatja Vetõ János és KINAherceg fényképmunkáit

,,Egy limitált idejû szobor"
Szõke Katalin beszélget a Kis Varsóval az 50. Velencei Biennále Magyar Pavilonjába készített mûvük, a Nefertiti teste kapcsán

Mi az igazi érték a mûvészetben?
Faludy Judit interjúja Catherine Millet-vel

Zólyom Franciska: Ne sírj, dolgozz!
Thomas Hirschhorn: Double Garage

Erdõsi Anikó: Tényleg nem történik semmi...?
Anri Sala kiállítása

Antal István: Jegyzetek a halálról
Swierkiewicz Róbert ETHIOPIE RIMBAUD címû könyve kapcsán
Matkócsik Andrásnak

Gyõrfi Réka: Lappangó varázslat
,,What is important?" • 3. Ars Baltica Fototriennále


Zsilinszky Zsófia: Kortárs mûvészet az új Saatchi Galériában

Mestyán Ádám: Metafora és szobrászat
Szabó Ádám munkáiról

Kemenesi Zsuzsa: First thing first
Photo Americas

Ivacs Ágnes: Artpool könyvismertetõ

Várnagy TIBBI: Az új Auster, Frida, stb.

Orthodoxia – ortodoxia
Cserba Júlia párizsi beszélgetése
Gadó Gábor gitármûvész és zeneszerzõvel

Sebestyén Rita: Síró Jézus – lebegõ szerelmesek
Cirkus Cirkör: Rómeó és Júlia