<

2003/12

 

 

 

 


Ken Friedman: Mail art történet: A fluxus-tényezõ

Szombathy Bálint: Tot(h)al art
Az ideaközpontú mûvészet eredõi Tóth Gábor mûvészetében: az objektek világa

Erdõsi Anikó: Anyagtalan aura
AURA, a technikai reprodukálhatóság korszaka után

Házas Nikoletta: Centrum és periféria unos-untalan
(Széljegyzetek három egybehangzó mûvészeti eseményhez)
Entz Sarolta: A performance, mint kortárs közönség-tükör –avagy ki, mivel keresi a kenyerét
Csurka Eszter kenyérszobor akciója

Tolnay Imre: Graf-ikon, 2003
A VII. Nemzetközi Rajz- és Grafikai Biennále, Gyõr

Szûcs Károly: Matt és szenzuális
Haris László: Retro 60 • Herendi Péter: Maszkok

Pfisztner Gábor: Mit mutat a kép? • Gondolatok az építészeti fotóról
Fény és forma – Modern építészet és fotó 1927–1950

Cserba Júlia: Egy kínai viszontagságai Párizsban
Zao Wou-Ki kiállítása

Alexandra Kreer: Karácsonyi dekoráció tavaszra, nyárra és õszre
Andreas Slominski installációiról

Palotai János: New York-i képek 2003 õszén

„Saved from Europe”
Vámos Éva new-yorki beszélgetése a Galerie St-Etienne társigazgatójával, Hildegard Bacherttel

Kim Cascone:
A hiba esztétikája: „poszt-digitális” tendenciák a kortárs komputerzenében

Halász Tamás: Szorongás, szenvedély
Két táncelõadás az Új Lengyel Színházak Fesztiválján