2003/12 |
|
Ken Friedman: Mail art történet: A fluxus-tényezõ Szombathy Bálint: Tot(h)al art Az ideaközpontú mûvészet eredõi Tóth Gábor mûvészetében: az objektek világa Erdõsi Anikó: Anyagtalan aura AURA, a technikai reprodukálhatóság korszaka után Házas Nikoletta: Centrum és periféria unos-untalan (Széljegyzetek három egybehangzó mûvészeti eseményhez) Entz Sarolta: A performance, mint kortárs közönség-tükör –avagy ki, mivel keresi a kenyerét Csurka Eszter kenyérszobor akciója Tolnay Imre: Graf-ikon, 2003 A VII. Nemzetközi Rajz- és Grafikai Biennále, Gyõr Szûcs Károly: Matt és szenzuális Haris László: Retro 60 Herendi Péter: Maszkok Pfisztner Gábor: Mit mutat a kép? Gondolatok az építészeti fotóról Fény és forma – Modern építészet és fotó 1927–1950 Cserba Júlia: Egy kínai viszontagságai Párizsban Zao Wou-Ki kiállítása Alexandra Kreer: Karácsonyi dekoráció tavaszra, nyárra és õszre Andreas Slominski installációiról Palotai János: New York-i képek 2003 õszén „Saved from Europe” Vámos Éva new-yorki beszélgetése a Galerie St-Etienne társigazgatójával, Hildegard Bacherttel Kim Cascone: A hiba esztétikája: „poszt-digitális” tendenciák a kortárs komputerzenében Halász Tamás: Szorongás, szenvedély Két táncelõadás az Új Lengyel Színházak Fesztiválján
|