2004/04 |
|
„Nem szabad úgy festeni, hogy az majd jól eladható legyen” Gaudens Pedit műgyűjtő-műkereskedővel beszélget Ébli Gábor András Sándor: „Címtelen képek” Kovács Péter kiállítása Neoavantgarde műhelytitkok Pinczehelyi Sándorral beszélget Házas Nikoletta a Pécsi Műhely retrospektív kiállítása kapcsán Bohár András: Felhőfenomenológia Lengyel András: Budapest felett az ég Finom utalásokkal sokkal messzebbre A fotóhű festészet felelőssége, avagy a reprodukált valóság reprodukciója mint társadalmi üzenet iski Kocsis Tibor festőművésszel beszélget Bora Éva Bordács Andrea: A mérnök költő Bak Imre miniatúrái Szűcs Károly: „Recycling images” Eperjesi Ágnes képeiről Nagy Edina: Kicsivel több show, akár lányokkal is? All is full of light. Aktuális videóművészet Berlinből Strange Places. Válogatás a Neuer Berliner Kunstverein videófórumának gyűjteményéből Fogarassy Miklós: „Fixírrel és vérlúgsóval” Károlyi Zsigmond fotós munkáinak néhány megközelítése Fuchs Péter: A harmadik berlini kortárs művészeti biennálé Complex Berlin Zólyom Franciska: Északi típusú találkozások Berlin North – kortárs északi képzőművészek Berlinben Hernádi Miklós: Maurer Dóra és csapata Második világ Egy rendhagyó kultúrpolitika nyomában Alexia Fabre-ral, az Ile-de-France-régió új kortárs múzeumának vezetőjével Cserba Júlia beszélget Lázár Eszter: A dolgok mai állása State of Play Bagyó Anna: New York SHALOM artis. Izraeli művészeti hét New Yorkban Halász Tamás: Egy elegáns lázadó Steven Petronio Company (USA): Broken Man; City of Twist; The Islands of Misfit Toys
|