Kerek zárójelben a fordító, közreadó neve valamint a cikk forrására, tartalmára vonatkozó megjegyzések.
Szögletes zárójelben a külsõ forrásból származó adatok.


Színház

972. Forgách András: „Hogy hogyan tûnik el a tér". Antal Csabával beszélget Forgách András. (Antal Csaba színházi díszleteirõl). * 1994. 1., 36-38.

973. Kõmíves Zoltán: A szakrális tér. „A test az egyetlen valóban megbízható médium". (A Csetneki Gábor vezette Szárnyak Színházáról). * 1994. 1., 39-40.

974. András Forgách: „How space disappears". András Forgách talks with Csaba Antal. * 1994. 3. English Edition/Angol nyelvû szám, 35-37.

975. -S -Y: Hatalom, pénz, hírnév, szépség, szeretet. Nyolc év a lövöldözõ katonáknak. Halász Péter színháza. (Elõadás a Kamra színházban). * 1994. 10., 41.

976. Galgóczi Krisztina: Multimédia és multikultúra Peter Sellars Velencei kalmár-rendezésében. * 1994. 12., 38-40.

977. Götz Eszter: Én csak táncolnék…Össztánc a Vígszínházban (Rend. Békés Pál). * 1995. 2., 42.

978. M. J.: Rosa, egy lovas dráma. Peter Greenaway operarendezése Amszterdamban. * 1995. 2., 43.

979. D. Udvary Ildikó: Mûcsarnok fesztivál, 1995. január 20-február 12. * 1995. 3., 42.

980. Galgóczi Krisztina: A hattyú halála. Yvonne, burgundi hercegnõ. Ascher Tamás vendégrendezése a bécsi Burgtheater kamaraszínházában. (Gombrowicz drámájának elõadásáról). * 1995. 3., 43-45.

981. Fekete Valéria: Wilson szelíd asszonya. (Robert Wilson egy Dosztojevszkij-kisregény alapján írt Egy szelíd asszony c. drámájának budapesti bemutatása). * 1995. 4., 40-41.

982. Galgóczi Krisztina: „Minden mûvészeti ágnak jelen kell lenni". Csányi Jánossal beszélget Galgóczi Krisztina. (Csányi János Szentivánéji álom-rendezésérõl). * 1995. 4., 42-43.

983. Harangozó Eszter: Vendégjáték után. (Pina Bausch elõadásáról). * 1995. 4., 44-45.

984. Lökös Ildikó: „Te már nem szabadulsz innen!" Menczel Róberttel beszélget Lökös Ildikó. * 1995. 5., 43-45.

985. Bicskei Flóra: Jel színház. A vad anatómiája. Nagy József és társulata Budapesten. („A vad anatómiája" c. darab a Fõvárosi Operettszínházban). * 1995. 6-7-8., 65.

986. E. T.: Eszkimó napóra. Az Orkesztika Mozdulatszínház elõadása. Koncepció-koreográfia Tatai Mária, Kiscelli Múzeum, 1995. szeptember 8. * 1995. 10-11., 54-55.

987. Galgóczi Krisztina: Hit, remény, szeretet. Peter Sellars és Tony Graham az Edinburgh Fesztiválon. * 1995. 10-11., 55-58.

988. Szám Katalin: „…Egész valónk / csak álmok szövete s kis életünk / egy álom koronázza meg.". (Carlo Gozzi „A szarvaskirály", rend. Deák Krisztina). * 1995. 12., 42-43.

989. Bicskei Flóra: Little Yugoslavia, Aiowa. (Az AIOWA nevû jugoszláviai színházi csoportról). * 1996. 1-2., 57.

990. Perovics Zoltán: Metanoia levélkék I. Ache! A szentpétervári Ache csoportról. * 1996. 1-2., 58-59.

991. Sipos Gyula: Egy szárnyaslábú értelmiségi európai megpróbáltatásai. (Nagy József színházi rendezéseirõl. Megjelent a Le Monde 1996. július 4-i számában. Ford. Majorossy Imre Gábor). * 1996. 7-8., 50-52.

992. Galgóczi Krisztina: Ezt hozta az õsz. (Jan Fabre, Philippe Decouflé és Philippe Genty színházi bemutatóiról). * 1996. 12., 42-44.

993. Halász Tamás: Prófétaszertár. Habakuk kommentárok, Nagy József társulatának (Compaigne Josef Nadj) elõadása, Fõvárosi Operettszínház, 1997. szeptember 26. * 1997. 10-11., 43.

994. Halász Tamás: Kibicelni Frankfurtban - négy portugál mozgásszínház a Nemzetközi Könyvvásár programjában. * 1997. 12., 26-27.

995. Timár András: „…a mai kor szépségtendenciája: egy megújult barokk hangulat". Goda Gáborral, az Artus Társulat vezetõjével beszélget Timár András. * 1997. 12., 28-29.

996. Halász Tamás: Az újdonság és varázsa. A KompMánia Társulat bemutatója a Szkéné Színházban. Premier 1997. december 16. * 1998. 1-2., 48.

997. Halász Tamás: A csend és a csend. Silence, silence. A Theatre Mladensko (Ljubjana) elõadása, a III. Mûcsarnok Fesztiválon, 1997. december 6-7. * 1998. 1-2., 48-49.

998. Halász Tamás: Partján hang- és képtengernek. Átmeneti zajeffektusok - Almanach Bruitax, az Association Castafiore vendégjátéka a Petõfi Csarnokban, 1998. május 20. * 1998. 6., 35-36.