<
2002/11
|
|
Perneczky Géza:
Woodstock hatás a képzõmûvészetben
Jegyzetek a
Network-ben áramló mûvészeti anyag múzeumi kezelésének
a problémáiról
Boris Groys:
Öngyûjtõk
Százados László:
Németország kora õsszel Utibeszámoló
2. rész
Zólyom Franciska:
Ki nyer ma?
Szabadon választott társadalmi perspektívák,
avagy a finger mûvészcsoport fejlõdõképes
sejtek címû pályázata
Gyõrfi Réka:
,,Most az a cél, hogy virtuális tereket hozzunk létre,
de valós terek alapján"
Beszélgetés a 2002. október 11-én megnyílt
lübecki International School of New Media tudományos
igazgatójával, Hubertus von Amelunxennel
Séra Ildikó:
Dizájn a való világnak 1 Designs for the Real World
Szikra Ágnes:
A kocka el van vetve tehát ki fog nõni
Wolsky András kiállítása
Vécsi Nagy Zoltán:
Átmeneti szövegösszefüggések a BLOCK esernyõi alá
Palotai János:
Tabula rázás
feLugossy László és Szirtes János filmjérõl
Martos Gábor:
Ami nincs (fotó)papíron, a világban sem létezik, avagy egy
egykori fotográfus pannonhalmi bencés szerzetes felfedezése
Rados Tamás két kiállítása
Stõhr Lóránt:
Új partok felé
10. Titanic Nemzetközi Filmfesztivál
Végsõ Zoltán:
Helyére került
Eötvös Péter akadémaiai székfoglaló hangversenye
Halász Tamás:
Örök árnyalakok
Artus: Osiris kommentárok
|